IVF kaland

IVF kaland

-

2024. szeptember 10. - KissA93

Teszt negatív. Talán képzelő erővel van vmi.. de én elengedtem. Tegnap kizokogtam magam ismét. Anya próbált biztatni. Pénteken kell mennem a hivatalos vérvételre, addig szedek minden gyógyszert. Legalább annyi előnye van, hogy a mellem duplájára megnőtt. Tegnap este úgy fajt a hasam, azt hittem hogy meg is jön. 
Cuki az én cicám. Most valamiért kifejezetten jön mindenhova utánam, bújik, dorombol, annyit ölelegethetem amennyit akarom. Érzi, hogy lelkileg darabokban vagyok. Elkezdtem azon is gondolkodni, hogy lassan lehet el kéne mondani a családnak. A férjem szüleitől tartok. Bennük semmi empátia nincs és ők elmondanák másnak, akkor is, ha megkérjük, hogy ne. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivfkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr2818488397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása