IVF kaland

IVF kaland

1 hónap

2024. július 20. - KissA93

1 hónap múlva kb ilyenkor kell mennem a meddőségi kpba a kettő fagyibabámért. Furcsa nekem, hogy első lombik, és mégis kettő bogyót kapok vissza. Róluk csak annyit tudok, hogy egybe lettek lefagyasztva. Se besorolás se semmi. Nem tudom, higgyek-e bennük. 

Érdekes, hogy én mint projekt szemléletű és megfelelési kényszeres ember, mennyire nem bírom a várakozást, azt egy helyben topogást. Vagyis hát nem érdekes, érthető. Számomra nagyjából 8-9 hónap után jött el az első mélypont, ami az óta is majdnem minden hónap negatív tesztjén visszatér. Még 'csak' másfél éve próbálkozunk, de úgy érzem, évtizedek teltek el és el vagyok késve. Én 35 felett már nem szeretnék szülni. Számomra nem opció a donor és az örökbefogadás sem, viszont ha úgy alakul, fel fogjuk ajánlani donorra az életképes bogyókat, ha lesznek más körben. A nem életképeseket felajánlottuk kutatási célokra, mivel a jövőben, sőt már most nagyon gyakori a meddőség, így hátha még jobb dolgokat tudnak kifejleszteni az orvosok. 

Az ovulációm várhatóan a nyaralás közepére fog esni :) De ugye előző évben is nyaralás közepén volt, nem is néztem, elengedtem stb minden ilyen tanács megtörtént, és mégis ketten jöttünk vissza ugyan úgy. Szóval nagyjából 1%-nyira bízom a természetes fogantatásban. A férjem legutóbbi spermiogramja elég rossz lett. Normál alak rossz, morfológia rossz, lassúak is voltak.. 

Szintén kb 1 hónap múlva tervezi, hogy elmegy egy kontroll spermiogram + DNS kombóra, nagyon reménykedem, hogy az, hogy kezeltette az egyébként tünetmentes de gyulladt fogait, hoz majd pozitív változást. Ja az andrológus herevisszeret is látni vélt nála, majd szeptemberben UH-zzák... Szegény jól kimaxolt mindent. Jár pszichológushoz, nagyon büszke vagyok rá! Csak így lehet fejlődni. 

Ja apropó ketten jöttünk vissza. Eszembe jutott, hogy a kedves 'barátaink' hogy reagáltak. Annó rákérdeztek az esküvőnk után, hogy babát mikor tervezünk? Mondtuk, hogy már folyamatban. Örültek neki. Viszont az óta lejtmenetbe került a kapcsolatunk. Minden egyes találkozás alkalmával megkérdezték, hogy na és hányan jöttetek? Na van már baba? Hányan jöttetek haza a nyaralásból? Undorító. Így kell elveszíteni a 'barátaidat'. Az óta én csak kényszerből találkozok velük nagyobb társaságban, és nm beszélgetek velük semmiről. Szerintem nekik is vannak termékenységi problémáik, csak én nem vagyok paraszt, hogy rákérdezzek. 

Nem gondoltam volna, hogy a házas éveink eleje így fog kinézni. Azt mondják, 7 évente van vízválasztó a kapcsolatban, mi 7 éve vagyunk együtt. Már múlt évben úgy terveztük a nyaralást, hogy akkor majd nagy hassal ne legyen rossz nekem a repülés.. jó vicc volt.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivfkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr7518451083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása