IVF kaland

IVF kaland

Lelkiismeret

2024. július 24. - KissA93

Anyáékat kínozza a lelkiismeret. Az óta, hogy megtudták, hirtelen mi lettünk a fontosak, nem a megint terhes testvérem. Talán jobb is ez így. Bár sok álmatlan éjszakám volt, hogy vajon jól tettem-e, hogy elmondtam nekik. Remélhetőleg nem mondják tovább senkinek, megigérték. Nyaralás után majd lemegyünk hozzájuk és beszélgetünk még. Máskor sose hívtak minket ennyire oda hozzájuk. Szomorú ez. Ha kiderül valami baj, rögtön mindenki segíteni akar. 

Gondolkodtam, hogy elmenjek-e hormon vérvételre, kíváncsi lennék az AMH-ra, TSH-ra, de sztem még nem állt helyre teljesen. Sajnos minden nap egész nap fáj a fejem. Gondolom ez is még a hormonok játéka. Jó lenne többet nem túlesni a stimuláción. Már párszor bocsánatot kértem magamtól, a petefészkeimtől, a petesejtjeimtől. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivfkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr8618453309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása