IVF kaland

IVF kaland

Negatív

2024. augusztus 14. - KissA93

12 DPO, teszt negatív. "Vártam", hogy reggel elkezd görcsölni a hasam, vagy bármi tünet, de semmi. Hőm is kicsit ment csak lejjebb. De volt már ilyen, hogy hirtelen leesett reggelre, 36.9-ről 36.6-ra. A hányingerem meg sztem az idegesség/szomorúság miatt lehet... 

Kezdem felkészíteni a lelkem arra, hogy nem sikerül a FET, ahol ugye 2 bogyót kapok. A pozitív kimenetre felesleges felkészülni sztem. Próbálok magam elé pozitív teszteket képzelni, sőt le is mentettem mások pozi tesztjeit és azt nézegetem. 

A tegnapi rossz DNS frag eredményt még nem tudtuk teljesen feldolgozni, még magunk alatt vagyunk és próbálunk magyarázatot találni... Lehet megtörtént már itt bennem is az, ami a lombik esetén, elindult, majd 4. napon megállt.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivfkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr4918466223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása