IVF kaland

IVF kaland

Hipotalamus

2024. szeptember 06. - KissA93

Na a férjemnek megjött a vérvételi eredménye, amit az andrológus kért a kontrollra. Már itt furcsa lehetett volna, hogy nem spermiogrammot kért, hanem vérvételt. A férjem LH-ja, FSH-ja és tesztoszteronja tök alacsony... Nyilván olvasgattunk a neten, hogy mi lehet.. 2 hónap alatt 23-ról 7-re ment le a tesztoszteronja... (több mint 2 hónapja nem szedi a Clostilbegytet, amit az előző andrológus írt fel neki, nagyon sok hónapig szedte.. Elvileg 3 hónapig szabad csak, azt is folyamatos vérvételekkel.... Kicsit se robbanok fel...) 

Na szóval szerintem nagy eséllyel vmi endokrinológiai, vagy hipotalamus probléma ez... Most nem tudom, összefügg-e a rossz DNS-fragmentációval, de sztem esélyes. Akár egy pajzsmirigy is boríthatja, bár kb csak találgatok... Kíváncsi leszek. 11-én megy orvoshoz. 

Rólam annyit, hogy néha úgy görcsölget a hasam, mintha mindjárt brutálisan megjönne. Néha öklendezem mindentől, néha meg tök jól esik a kaja... Hát fura. Teszt halvány +, de lehet még az Ovitrelle (11 napja szúrtam 1 egészet.). Sajnos elég gyenge vagyok, lehet a kajálás illetve nem kajálás miatt.. Alig tudtam a szokásos fél órás sétát teljesíteni. Régen 1 órát fallabdáztam, 2 órát úsztam, stb... 

Ja a férjem nagyon kis reménykedő e miatt, hogy ilyen szarul vagyok, meg néha zokogok. De én tutira veszem h a Progi játszadozik velem. :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivfkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr1618486031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása