IVF kaland

IVF kaland

Bolond

2024. szeptember 02. - KissA93

Hát igen kezdődik már a megbolondulás. Elkezdtem olvasgatni, nézegetni a bogyókat, hasonlitani másokéhoz, stb... 

Jó lenne, ha a férjem elzárná a telóm páncélszekrénybe :D 

Ami viszont nagyon felidegesitett, hogy sztem a volt 'barátaink' babát várnak. Akikről irtam, hogy gúnyosan kérdezgették, hogy van e már gyerek, hanyan jöttünk haza... Nekik mindenféle betegségük, bajuk van, a csávó ülő munkát végez, elhizott. A csaj bajait fel se tudom sorolni. Ezeknek nyilván jön a gyerek... Nekem meg annyi jut, hogy elmegy mellettem az élet, miközben másnak már 2-3 éves gyereke van. ennyi jut. :( 

Ja és hetente irogatnak, hogy menjünk át, gondolom személyesen mondják el. Szóval azok után h tudják jól, hogy nekünk még nincs baba, személyesen akarják mindenáron elmondani. Gratulálok hozzá. Nem hülyék, tudhatják h gond van. De áldom az eget, hogy nem mondtuk el nekik, min megyünk keresztül. Egyszerűen nem vagyok már rájuk kiváncsi. 
A legjobbat ki is hagytam. Testvérem napokon belül szül. Azt aki úgy fogant hogy szoptatott még, amikor védettebb az ember… 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivfkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr9418483185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása